Ny klocka kanske?

Tokig som jag är har jag tänkt köpa en halvårspresent till mig själv, har sparat pengarna jag fick tillbaka på skatten för detta ändamål! =P Men som alltid när man VILL köpa något, eller när mormor frågar vad man önskar sig i julklapp, så kan man inte för sitt liv komma på något man verkligen vill ha. Jag har funderat och funderat, men så idag när jag gick förbi ett stängt Stjärnutmakarna kom jag på att ja! en klocka behöver jag ju!

Så nu har jag kollat runt lite på internet, men det blir en tur till stan för jag vill prova innan jag köper. Örebro imorn kanske?!?



Den här tyckte jag var fin. Hyfsat enkel, ändå lite rolig, och bra att den går att matcha med både silver- och guldsmycken!


Kommentarer
Postat av: lisa

den va jätte fin erika! :)

2010-07-09 @ 21:02:34
Postat av: Erika

ja eller hur?!

2010-07-10 @ 11:15:17
URL: http://veeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0