Bullbak på halvårsdagen!

Så var den äntligen här, dagen jag har väntat på. Idag, den 7e juni, har jag mått bra i ett heeeelt halvår! Vilket betyder att jag är frisk, äntligen =D Efter sju svåra år är lyckan jag känner obeskrivlig. Och lättnaden. Och tacksamheten jag känner för dem som har stöttat mig, miljoner kramar till er!

Egentligen hade jag tänkt fira ordentligt, med eftersom jag är sjuk och inte kan gå någonstans så blev det en mysig dag hemma med bad i badkaret, peeling, hårinpackning och annat. Nu har jag bakat bullar, dom blev MYCKET godare än förra gången, men nu har jag ingen Lisa som kan komma o äta upp dom ;) Dags för varma bullar och kall mjölk nu, mmmmmm!


Fina va?!?


Det är mycket roligare att baka och laga mat i mammas o pappas nya kök =)
Dom har en BRA ugn, och framför allt, UTRYMME!


Kommentarer
Postat av: Pempan

Men ändå bra på sätt och vis att vara ful ibland, då uppskattar man kanske mer dom gånger man inte är det :P

Grattis till ditt halvår också! Och ja, bullarna var väldigt fina och såg alldeles för goda ut :(

2010-07-09 @ 16:35:28
URL: http://pempans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0