Tillbakablickar

Är sjuk och har tråkigt. T har åkt på träning och lämnat mig med tv:n och en godispåse som enda sällskap. Jag är less på tv:n och mår illa av godiset! Orkar inte börja på en ny bok, så jag tog fram min dagbok från förra året och läste lite här och där i den.

Det känns inte som jag är samma person som den som skrev det jag just har läst. Dagboken är full av hemska mörka tankar, självhat och hopplöshet. Känsla av att vara misslyckad och inte räcka till.

Det kan låta klyschigt, men mitt liv förändrades på en enda dag. Torsdagen den 7e januari 2010 kom jag, med lite hjälp av ett proffs, till insikt och sen dess är jag som en annan människa. Full av glädje, energi och positiva känslor. (Har numret till denna mirakulösa person om någon är intresserad =)

Alla har vi våra mindre bra perioder i livet, men sluta aldrig hoppas och sluta aldrig kämpa. Jag är ett levande exempel på att det blir bättre såsmåningom =)

Pussar till alla mina vänner // E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0