Hjärtan + One Tree Hill

Rätt lugnt på jobbet idag, men ändå trött när jag slutade kl 13. Förkyld och hängig. Gick till mormor o morfar, åt god mat o träffade kusse-kusin Micaela som har lämnat Sthlm ett tag för att hälsa på =) Med mig hem fick jag massa mat som blev över, samt min o Ts Alla Hjärtans Dag-presenter. Aladdinhjärtan till mig och Geléhjärtan åt T. Nya One Tree Hill-boxen låg i postlådan när jag kom hem, så nu är det soffan, One Tree Hill och godishjärtan som gäller för oss!

Kram kram // E

       




mmmmmm.......


Kommentarer
Postat av: Ems

sv: Vi ska vara värdinnor och sälja rosor:P dom har lite kärlekstema ^^

2010-02-11 @ 22:07:51
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0