En ledig dag som denna

Helger i all ära, men ibland är det så otroligt skönt att ha en ledig dag mitt i veckan, som idag. Kunna göra vad man känner för medan alla andra är på jobbet =P Hade lite ärenden på stan, bl.a var jag på Veronicas Hud & Naglar och inhandlade ett par hudvårdsprodukter från Dermalogica. Stort hål i plånboken, men produkterna är dryga och väl värda en extra slant =D Känns dessutom skönt att veta att de är anpassade speciellt efter min hy, eftersom den kan vara lite bråkig ibland ;)



Special Cleansing Gel 365kr, Multi-Active Toner 365kr, Skin Smoothing Cream 500kr.

Dags för en kopp te och ett avsnitt av Top Model!
//E
                        


Kommentarer
Postat av: Ems

Det är ju inte så farligt om man tänker efter, till exempel är det 100:- billigare än att klippa/färga håret hos Karin:P

2010-02-10 @ 16:56:38
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Erika

haha, ja det gjorde jag ju förra veckan =P dubbelt hål i plånboken denna månaden!

2010-02-10 @ 21:34:10
URL: http://veeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0