Dags för lördagsmys =)

Helt ledig i helgen, från både jobb och volleyboll. T har åkt norrut till Skellefteå, och jag har istället fått sällskap av Lee som flög hit från England igår kväll. Hade problem att ta mig till flygplatsen för att möta honom, eftersom tåget inte riktigt går som dom ska i det här vädret =/ kom dit med taxi tillslut efter att ha missat flygbussen p.g.a försenat tåg! Hyrde bil på flygplatsen, så ingen mera kommunaltrafik blir det i helgen!

Dagen har spenderats i Örebro. Åt "shoppingbuffé" på Kinamuren, mums! Men oj vad mätt jag är!

Detta inhandlades under dagen:

  
High Impact Lip Colour från Clinique i färgen Cider Berry       



MaxFactors Lash Extension Effect Mascara

Får se om mascaran är något att ha, tänkte jag skulle prova en billigare sort än den från Lancôme jag har köpt de senaste gångerna...dyrast är ju faktiskt inte alltid bäst...har jag hört =P




Fyndade även en mockajacka i favoritfärgen lila på MQ. Har kollat på den förut, och nu när den bara kostade 299:- mot ordinare pris 999:- var det bara att slå till! Vilken lycka =D

Nu är det dags för lördagsmys med film och fruktsallad, bara att krypa upp i soffan =)

Puss o kram på er// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0