Alla Hjärtans Dag!

Idag är det alla hjärtans dag, och trots att jag är singel känner jag mig inte ett dugg, till skillnad från förra året! Har haft en jättebra dag hemma hos mamma o pappa. Hunnit med att:

+ Fika bullar, chokladballerina och mandelkubb med familjen, morföräldrar och kusin.
+ Sett Lindesberg besegra Sollentuna! =D
+ Gått promenad i den superfina vädret.
+ Ätit falukorv och makaroner....tänk att det kan vara så gott!
+ Gymmat en o en halv timme.

Nu blir det godis framför tvn. Sista kvällen innan Anna Skipper flyttar in!
Puss puss / E


Nu när dom håller på att fixa köket hos mor o far så bjöd mamma på Findus Kanelbullar! Jag o systeryster trodde aldrig vi skulle få uppleva något annat än hembakta i vårt hus... =P Kors i taket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0