Shopping

Blev en tur till Örebro idag, alldeles för mig själv =) Ibland är det skönt att gå runt och strosa i butikerna i sin egen takt, när man är på det humöret. Blev en sallad och lite fika på Soleo också, men en bok som enda sällskap!
Blev lite buisness-woman-kläder som följde med hem, hittade jättemycket fint på H&M! Bl.a detta:


Klänning 299:-


Randig blus, 199:-


Ullkjol, 199:-

Dessutom fick jag med mig en kortärmad vit blus från MQ och lite underkläder från rean på Lindex. Samt en kompis till min silverfärgade giraff som står och väntar på mig hemma i lägenheten.

Nu - SOVA! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Bella

Ska du starta eget Erika? haha nä det var jättefina kläder =) Jag älskar också att åka in själv ibland :) Du ska du med på den där turen med Råsvallen? Kramar

2010-08-11 @ 20:00:57
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0