Semester

11 dagar har nästan gått, 17 kvar. Detta med BETALD semester är helt klart något av det underbaraste jag har upplevt. Bara göra det man känner för utan något som helst dåligt samvete för att man är lat. Inte för att jag har legat på latsidan, men jag skulle kunna, om jag ville.

Känner mig helt avslappnad, pigg, frisk och enormt kreativ, det är en fantastisk känla! Här kommer lite godisbilder från de första 11 dagarna:


Första semesterkvällen. Nyplockade kantareller blev senare till en mumsig kantarelltoast som avnjöts med gott vin och gott sällskap. 


Monsterfisken Uer vaktas av monsterhunden Ludde. Uern grillades sen, den är MYCKET godare än den ser ut!


Erikas godaste: grovt, osötat rågbröd med en röra av hackat kokt ägg och mosad avokado, toppat med kräftstjärtar. Inte fel!


Kommentarer
Postat av: Bella

Du verkar ha det skönt! Njut!! :) Och mackan såg verkligen smaskens ut ;) Saknar dig på jobbet!

2010-08-05 @ 21:35:56
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0