Tröttonsdag

Gårdagens lediga kväll ägnades åt att våldgästa Lisa med en inflyttningsblomma. Får se hur länge den lever ;P Det blev hallon- och fläderpaj med vaniljsås (våran middag =O) och så popcorn till premiären av Idol och efter det en film. Gick och lade oss för sent som vanligt, och upp tidigt imorse. Nu är jag trött, får se om jag hinner sova en stund innan träningen som börjar seeent! Förra onsdagen somnade E&T i soffan o höll på att komma försent....=P

Nu dags för fika med lovely Linda, vi ses alldeles för sällan :/
Ha det // E 


Jag var tvungen att välja paj i affären, med motiveringen att jag är kräsen på sötsaker. Tur att den var god. Alla dessa val....


Kommentarer
Postat av: Anonym

våldgästning tycker vi om ;) och blomman lever än så länge! förresten så var pajen asgod, bra val erika! :D

2009-09-09 @ 15:14:40
URL: http://nogg.se/lisalinnea
Postat av: Rebecca

Den där pajen är jättegod!

2010-01-28 @ 20:15:27
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0