Sjunga idag!

Ledig idag igen, morgonen ägnades åt att lägga två olika ansiktsmasker, först en djuprengörande och sen en fuktgivande. Det är mycket olika moment med produkterna jag köpte från Dermalogica, men jag tycker det funkar, hyn är definitivt på bättringsvägen =) Sen hade jag en kort dejt med min pilates-dvd, vi har varit ifrån varandra ett tag och det känns i bålen =S =P Efter ett besök på solariet och lite matlagning (köttbullar, potatismos, brunsås och lingon blev det till lunch) håller jag på och gör mig redo för kören. Ska bli sååå roligt att ser vilka som är med iår =) Och kul att sjunga lite såklart, jag har saknat det görmycket!!

kram // E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0