Lugn morgon

Så skönt att inte behöva ställa klockan (vaknade kl 7 men ändå =P) och kunna sitta i lugn och ro och äta frukost. Det var lite kallt och mörkt så jag passade på att tända lite ljus och satt och läste vid frukostbordet, mysigt värre! (någon lampa att ha över matbordet har ännu inte införskaffats...) Jag tog ut Vela ur buren och han kröp in och satte sig på min axel under koftan och myste, Cocos är mer svårflörtad och stannar helst i lilla huset och sover.


Stora fina buren som matchar vår svart-röda inredning =D


Vela vågar sig fram ur huset, av Cocos syns bara svansen =P



Nu blir det pilates en halvtimme innan jobbet, måste stärka upp bålen eftersom jag börjat få ont i ryggen igen... Jobb till 7 ikväll och sen träning med div 2-gänget, ska antagligen följa med dem till Hylte 10e oktober och spela Svenska Cupen, blir bra att få lite spelträning =)
Later! // E


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är ju toppen att du ställer upp kvinna :D Det gillar vi! Tror fröken utbult gaye blir otroligt lättad över att slippa ta passarrollen:P

2009-09-15 @ 08:42:15
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Carro

Tess, du är verkligen inte bra på att uppdatera :P

tur erika är duktig iaf :)

2009-09-15 @ 16:48:26
Postat av: Tess

Förlåt carro:( jag ska styra upp de här! ;)

2009-09-15 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0