Bara En Vanlig Dag

Jobbat, det tog nästan död på mig. Hittade en sån diabetesnål på en kunds bricka när jag skulle diska, illamåendet och yrseln slog till direkt =S När sen Anita kom och visade mig sig blodiga fingrar var det nära att jag stöp i backen, nu vet mina kollegor bättre än att sticka blodiga kroppsdelar under näsan på mig =P Efter den pärsen tyckte jag att jag var värd en buffélunch på Wok House, det satt fint, dom hade min favorit kycklingspett med jordnötssås idag =D

Efter lunch sökte jag ett speciellt schampo hos stans alla frisörer innan jag äntligen hittade det, hos den sista såklart. Nu har Emelie och Ludde kommit på besök för att hälsa på råttorna och fika lite. Fast Ludde skulle nog helst kalasa på Vela eller Cocos. Senare ikväll blir det träning, och just det, fotografering! Finns det något hemskare?!?  


Gammal bild på Ludde i badkaret =) Söööt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0