Ajaj!

Igår på träningen skulle jag försöka mig på att träna triceps med skivstången ovanför huvudet...det var ingen bra idé. Axeln ur led och min lediga dag idag har spenderats på sjukhuset. Som tur var är det inget som är trasigt, vilket dom först trodde. Röntgen visade att det har blivit lite uttänjt och att jag redan innan skadan hade en inflammation i muskelfästet, det är därför det gör så jäkla ont! Nu är det smärtstillande som gäller och hoppas att det blir bra snart, annars kommer farbror doktorn med spruta och kortison, och sprutor gillas inte! =P 

Nu ska jag trösta mig med en hallon-jordgubb-yoghurt-ananasjuice-smoothie, och hoppas jag kan jobba imorn =)

// E  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0