våfflor

hejhopp!
de var ett tag sen jag (t) skrev här.. fy på mig..
vad har hänt? jomen massor typ. själv har jag haft semester och varit hemma i Skellefte=) riktigt roligt, mycke som hände och kan tänkas att nån öl åkte ner;)
kom tillbaka och både jobb och träningen började, så nu är de full fart! har varit väldigt mycke träning nu dom senaste veckorna. men snart börjar man komma in i de med.
och så hade vi våran första lediga helg nu och den måste man ju ta vara på:O så igår blev de middag hos jossan sedan fest med lite hockeyfolk och sedan vidare till parkfesten. kul var det men vi gick hem rätt tidigt.. man orkar inte så mycke i min ålder:P nämen de var en väldigt trevlig kväll=)

Idag har jag inte gjort mycke, gick och handlade, diskade och gjorde våfflor:) sen börjat förbereda för middagen. borde göra massa i mitt rum, ser inte rba ut med massa kartonger.. men snart så!
näe nu ska här vilas lite och se på tv. sen laga lite middag tills erika kommer hem från jobbet:)

hadehej /T

Kommentarer
Postat av: E

E säger tack för maten =) Jättegod!

2009-08-30 @ 19:50:06
URL: http://veeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0