Sjukling

Träningen drog igång för fullt förra veckan, två pass om dagen måndag-fredag. Det + tuff jobbvecka blev lite mycket för E som nu ligger i sjuksängen för tredje dagen. Känner mig iaf lite bättre, tillräckligt för att kunna göra något annat än att bara ligga och svettas =P (bokläsning och filmtittande kanske inte är så aktivt, men ändå =P) Boken jag läser, Sista sommaren med dig, rekommenderas INTE. Jag brukar inte vara läskräsen men den är riktigt händelsefattig...dum som jag är ger jag mig iaf inte innan jag har läst ut den. Ska ta en kort tur till ICA och hyra ett par filmer att roa mig med under dagen. Håll tummarna för att jag blir frisk till på fredag, för då ska vi fara till Filipstad på träningsläger!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0