Sjukdag #5

Igår kände jag mig bättre och släpade mig iväg till Örebro för hårfärgning och klippning, det var välbehövligt. Det blev back to brown för fröken Larssons hårsvall. Nöjd med resultatet men betydligt fattigare och tröttare åkte jag hem för att vila och såg ännu en film, En shopaholics bekännelser. Kom fram till att boken är 10 gånger bättre, det där med film är helt enkelt inte riktigt min grej.

Gick och lade mig men vaknade var femte minut av att både hals och näsa var så igentäppt att jag fick svårt att andas. Klockan 1 på morgonen gav jag upp mina försök att sova och gick upp. Sen dess har jag hunnit med att:


+ Läsa en halv deckare, Blunddockan av Jeffery Deaver
+ Städa mitt rum (det är litet, men ändå =P)
+ Sorterat in viktiga papper i viktigapappermappen
+ Fått ordning bland sminket i badrummet
+ Sorterat tvätten
+ Druckit många gigantiska koppar te och choklad
+ Vattnat krukväxterna
+ Ätit chips, och nu frukost

Tänk vad mycket man skulle hinna med om man inte behövde någon sömn! Nu har älskade pappa har varit här med hostmedicin (jag gick ner på gården och mötte honom iklädd urtvättat cerise nattlinne, orange filt, strumpor och ballerinaskor, hoppas ingen såg denna förfärliga syn =P =S ) så nu ska vi se om jag får sova lite, äntligen!  

God morgon! // E


Kommentarer
Postat av: Emelie

lilla stackare, att du inte blir frisk!!

en shopaholics bekännelser kunde du ha lånat av mej, jag har den i min ägo!

Och jag håller med dig; boken är så mycket bättre!

krya på dig nu :D

2009-08-21 @ 08:06:38
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: E

Nämen oj vad synd att jag inte visste det, hela min ekonomi gick ju åt skogen pga dom 35 kr jag betalde för att hyra den =P hihi

2009-08-21 @ 08:40:59
URL: http://veeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0