En ganska bra dag ändå =)

Tog mig till ICA på morgonen för att hyra film, jag var där 5 i 8, och väntade tillsammans med ett gäng otåliga pensionärer på att dom skulle öppna. Efter mycket velande blev det till slut två filmer. Den ena var Twilight, som jag varit lite skeptisk till att se eftersom jag har läst böckerna och tyckt sååå mycket om dem. Filmen var inte dålig, men böckerna slår den ändå med hästlängder, tyckte inte dom fick till rätt känsla i filmen.
                                                                                                 
   


Efter det såg jag Revolutionary Road, men hade lite svårt att hänga med eftersom jag var trött och slumrade till ibland =P Det jag såg var iaf bra om än lite för deprimerande för mitt nuvarande humör. 

Var även en sväng hos hudterapeuten och inhandlade lite nya hudvårdsprodukter från Dermalogica, bra men dyra! Hoppas nu att min hemska hy blir lite mindre hemsk. Var på ansiktsbehandling där för ett par veckor sedan och fick små provförpackningar som jag har använt, och tycker mig känna en liten förbättring iaf =)  Ett nagellack blev det också, IsaDoras Wondernail är helt klart en favorit, sitter superbra och är dessutom billigt, det gillas! 

Nu blir det tv en stund och sen sängen, godnatt! //E
                                                                                      .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0