E mår bättre

Igår var E på sjukhuset och blev stucken både i armen och i fingret, usch! Inget fan av nålar och sånt...som tur var var det en ambulanssjukvårdare som stack mig, han var van vid folk med panik =P Proverna visade inte på någon infektion, så det är virus jag har, inget att göra åt alltså =/ Efteråt åkte jag med mamma till affären, och hon tyckte att jag varit så duktig hos farbror doktorn att jag fick en stor krukväxt! Kändes som när man var liten och fick köpa en leksak när man varit duktig hos tandläkaren....haha!



     
Våran älskade bebis, palmen från IKEA. Och nytillskottet från ICA.



Therese hade lagat mat, jättegott! Sen på kvällskvisten tog vi ett par partier maxiyatzy, det var faktiskt längesen vi spelade! Har sovit gott inatt och idag mår jag bättre på alla fronter, skönt!  

Nu ska jag städa lite och mata mina barn (alltså vattna blommorna, dom lever än, alla 10! =O ) Tjingeling // E


Kommentarer
Postat av: Emelie

ja jag gillar då den iaf :D du är så välkommen hem på ett litet smakprov av den!

2009-08-31 @ 16:15:16
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0